Reklamační řád

Odstoupení od smlouvy vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů od zakoupení:

  • Zboží by mělo být vráceno v původním obalu a nesmí jevit známky opotřebení či poškození.
  • Je-li součástí objednávky dárek, cenově zvýhodněný produkt či reklamní předmět, je povinnost spolu s vráceným zbožím vrátit též toto zboží.
  • Po vrácení zboží je vystaven dobropis, který je automaticky zúčtován a je proplacen na bankovní účet.
  • Vracené zboží je povinnost řádně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. E shop nenese zodpovědnost za případné poškození během přepravy, proto je vhodné zasílané zboží pojistit proti poškození a ztrátě.
  • V případech odstoupení od smlouvy není nárok na proplacení vynaložených nákladů na poštovné.
  • V případě výměny za jiný produkt se neprodlužuje záruční doba


Délka záruční doby

  • Záruční doba trvá v délce 24 měsíců od převzetí zboží, pokud se nejedná o zboží s kratší dobou exspirace uvedenou na daném zboží. Pak platí záruční doba v délce, jak je uvedena u jednotlivých výrobků
  • Záruční doba u zboží, které má povahu kosmetického přípravku, je určena datem, do kterého kosmetický přípravek skladovaný za vhodných podmínek bude nadále plnit svou původní funkci. Údaj o spotřebě je nejčastěji označen na obalu spolu se symbolem přesýpacích hodin nebo kelímku s dobou spotřeby.
  • Obecně platí, že kosmetické výrobky (především dekorativní kosmetika, krémy, mléka apod.) je nutné spotřebovat do 6 měsíců od otevření.
  • Záruční doba u zboží, které má povahu potravin, které podléhají rychlé zkáze, je určena datem, do kterého je nutné je spotřebovat (datum použitelnosti). Záruční doba u zboží, které má povahu jiných potravin a doplňků stravy, je určena "datem minimální trvanlivosti". Tato záruční doba je dle tohoto bodu reklamačního řádu podmíněna dodržením podmínek, za kterých bude uvedená použitelnost nebo trvanlivost zaručena.
  • Obecně platí, že potravinové doplňky je nutné skladovat na suchém, chladném a temném místě, pokud není uvedeno jinak.
  • Dále platí, že kosmetické produkty a vůně je nutné skladovat uzavřené na suchém místě nejlépe do teploty 25° Celsia

Práva z vadného plnění

Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117.

  • V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši.
  • V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok kupujícího na jakoukoli náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.

Reklamace se nevztahuje:

  • Na vady zboží způsobené prokazatelným nevhodným zacházením, skladováním a špatnou manipulací ze strany zákazníka.
  • E shop nenese odpovědnost za vady na opotřebení zboží způsobené jejím obvyklým běžným užíváním. Nelze reklamovat výrobek, který je opotřeben obvyklým běžným užíváním.
  • Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních
  • Není možno reklamovat výrobky vypotřebované z více než z 20 %

Postup při reklamaci:

  • Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
  • V případě otálení nemusí být reklamace uznána.
  • U spotřebního zboží je nutné zaslat všechny jeho součásti (např. strojek včetně nabíječky koncovky, pouzdra)
  • Spotřební zboží na reklamaci přijímáme pouze čisté a hygienicky nezávadné.
  • Obraťte se se svým požadavkem na majitele e shopu Marii Váňovou telefonicky, nebo odešlete vyplněný přiložený formulář
  • Potřebné informace k uplatnění reklamace:
      1. Jméno a příjmení
      2. Číslo faktury
      3. Důvod reklamace
  • Případnou záměnu je nutno uplatnit ihned po převzetí zboží. Pozdější reklamace již nemusí být brány v potaz
  • Po prošetření celé záležitosti výrobcem budete informováni pomocí emailu ohledně výsledku šetření a následného řešení
  • Vadné zboží vraťte fyzicky na adresu: Marie Váňová, Peštukova 231/8, 162 00 Praha 6

Aby mohla být reklamace uplatněna, je nedílnou součástí každé zásilky vyplněný reklamační formulář. Bez řádně vyplněného reklamačního formuláře nebude reklamace považována za uplatněnou

Potřebné informace k uplatnění reklamace:

  • Jméno a příjmení
  • Č. Faktury
  • Název vadného produktu
  • Počet kusů
  • Typ a popis vady
  • Požadovaný způsob opravy (výměna produktu, vrácení peněžních prostředků)

Po prošetření celé záležitosti Vás budeme kontaktovat ohledně výsledku šetření a následného řešení.

Reklamace zásilky poškozené dopravcem

Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a ochranné lepicí pásky, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému. V případě shledání porušení ochranné pásky na zboží či shledání jiných porušení obalu svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky a i v případech již výše zmíněných se doporučuje kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít a sepsat reklamační protokol o porušenosti zásilky přímo s dopravcem. Pokud příjemce zásilky zjistí vadu vyplývající z poškození při dopravě, je povinen oznámit tuto skutečnost ihned zasílateli e-mailem nebo telefonicky a vyžádat si sepsání Zápisu o škodě s dopravcem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že reklamace z tohoto důvodu nebude uznána.