Reklamační řád
Odstoupení od smlouvy vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů od zakoupení:
- Zboží by mělo být vráceno v původním obalu a nesmí jevit známky opotřebení či poškození.
- Je-li součástí objednávky dárek, cenově zvýhodněný produkt či reklamní předmět, je povinnost spolu s vráceným zbožím vrátit též toto zboží.
- Po vrácení zboží je vystaven dobropis, který je automaticky zúčtován a je proplacen na bankovní účet.
- Vracené zboží je povinnost řádně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. E shop nenese zodpovědnost za případné poškození během přepravy, proto je vhodné zasílané zboží pojistit proti poškození a ztrátě.
- V případech odstoupení od smlouvy není nárok na proplacení vynaložených nákladů na poštovné.
- V případě výměny za jiný produkt se neprodlužuje záruční doba
Délka záruční doby
- Záruční doba trvá v délce 24 měsíců od převzetí zboží, pokud se nejedná o zboží s kratší dobou exspirace uvedenou na daném zboží. Pak platí záruční doba v délce, jak je uvedena u jednotlivých výrobků
- Záruční doba u zboží, které má povahu kosmetického přípravku, je určena datem, do kterého kosmetický přípravek skladovaný za vhodných podmínek bude nadále plnit svou původní funkci. Údaj o spotřebě je nejčastěji označen na obalu spolu se symbolem přesýpacích hodin nebo kelímku s dobou spotřeby.
- Obecně platí, že kosmetické výrobky (především dekorativní kosmetika, krémy, mléka apod.) je nutné spotřebovat do 6 měsíců od otevření.
- Záruční doba u zboží, které má povahu potravin, které podléhají rychlé zkáze, je určena datem, do kterého je nutné je spotřebovat (datum použitelnosti). Záruční doba u zboží, které má povahu jiných potravin a doplňků stravy, je určena "datem minimální trvanlivosti". Tato záruční doba je dle tohoto bodu reklamačního řádu podmíněna dodržením podmínek, za kterých bude uvedená použitelnost nebo trvanlivost zaručena.
- Obecně platí, že potravinové doplňky je nutné skladovat na suchém, chladném a temném místě, pokud není uvedeno jinak.
- Dále platí, že kosmetické produkty a vůně je nutné skladovat uzavřené na suchém místě nejlépe do teploty 25° Celsia
Práva z vadného plnění
Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117.
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši.
- V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok kupujícího na jakoukoli náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.
Reklamace se nevztahuje:
- Na vady zboží způsobené prokazatelným nevhodným zacházením, skladováním a špatnou manipulací ze strany zákazníka.
- E shop nenese odpovědnost za vady na opotřebení zboží způsobené jejím obvyklým běžným užíváním. Nelze reklamovat výrobek, který je opotřeben obvyklým běžným užíváním.
- Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních
- Není možno reklamovat výrobky vypotřebované z více než z 20 %
Postup při reklamaci:
- Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
- V případě otálení nemusí být reklamace uznána.
- U spotřebního zboží je nutné zaslat všechny jeho součásti (např. strojek včetně nabíječky koncovky, pouzdra)
- Spotřební zboží na reklamaci přijímáme pouze čisté a hygienicky nezávadné.
- Obraťte se se svým požadavkem na majitele e shopu Marii Váňovou telefonicky, nebo odešlete vyplněný přiložený formulář
- Potřebné informace k uplatnění reklamace:
- Jméno a příjmení
- Číslo faktury
- Důvod reklamace
- Případnou záměnu je nutno uplatnit ihned po převzetí zboží. Pozdější reklamace již nemusí být brány v potaz
- Po prošetření celé záležitosti výrobcem budete informováni pomocí emailu ohledně výsledku šetření a následného řešení
- Vadné zboží vraťte fyzicky na adresu: Marie Váňová, Peštukova 231/8, 162 00 Praha 6
Aby mohla být reklamace uplatněna, je nedílnou součástí každé zásilky vyplněný reklamační formulář. Bez řádně vyplněného reklamačního formuláře nebude reklamace považována za uplatněnou
Potřebné informace k uplatnění reklamace:
- Jméno a příjmení
- Č. Faktury
- Název vadného produktu
- Počet kusů
- Typ a popis vady
- Požadovaný způsob opravy (výměna produktu, vrácení peněžních prostředků)
Po prošetření celé záležitosti Vás budeme kontaktovat ohledně výsledku šetření a následného řešení.
Reklamace zásilky poškozené dopravcem
Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a ochranné lepicí pásky, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému. V případě shledání porušení ochranné pásky na zboží či shledání jiných porušení obalu svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky a i v případech již výše zmíněných se doporučuje kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít a sepsat reklamační protokol o porušenosti zásilky přímo s dopravcem. Pokud příjemce zásilky zjistí vadu vyplývající z poškození při dopravě, je povinen oznámit tuto skutečnost ihned zasílateli e-mailem nebo telefonicky a vyžádat si sepsání Zápisu o škodě s dopravcem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že reklamace z tohoto důvodu nebude uznána.